Visma Tid för företagare har utgått ur vårt sortiment

Från den 1 oktober 2024 har vårt lokalt installerade program Visma Tid för företagare utgått. Det innebär att du inte längre har tillgång till support och vi kan inte heller garantera att Visma Tid kommer att fungera på nyare datorer i framtiden, då programmet är testad på de operativsystem som finns idag.  

Vi förstår att det skapas en del frågetecken, men vi är med dig hela vägen. 

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig »

Jag är en redovisningsbyrå - vad gäller för mig.

Kalender

Vad behöver jag göra?

Byt till Visma Tid Smart/Pro

Kolla in ditt nya program

Med vårt webbaserade tidredovisningssystem kan du fortsätta sköta din tidredovisning, men nu på ett smidigare sätt. Och självklart kan du integrera med ditt Visma Administration, Visma eEkonomi och Visma Lön så att du får över underlagen.
Se filmen för dig som är nyfiken »

Glöm inte mobilappen som du och dina medarbetare kan lösa registrering var de än är.

Vill du grotta ner dig mer? Kika här »

Flytthjälp?

Vi hjälper dig

Vi hjälper dig med bytet hela vägen när det gäller både register och tidsregistreringar. Du hittar all info kring bytet på Vi hjälper dig med flytten »

Du kan prova gratis i 14 dagar

Testa gratis

Om du vill prova programmet kostnadsfritt i två veckor, eller har du några andra frågor om när det bäst passar för dig och ditt företag att göra bytet, är du mer än välkommen att boka en tid med vår expert Bianca.

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig »

Vanliga frågor

Det bästa är att du redan nu bestämmer hur ni ska registrera tid och utlägg framöver. Vilket behov har ditt företag och vill du tidregistrera på ett smidigt sätt oavsett var du är, via webben eller mobilen.

Ditt avtal på Visma Tid avslutas 30 september 2024.

Vi hjälper dig flytta över dina register. Vi kan även hjälpa dig med flytt av tid- och utläggsregistreringar så att du snabbt och smidigt kommer igång i ditt nya system. Kostnadsfritt såklart!

Du hittar all hjälp på Överföring till Visma Tid Smart/Pro »

För att få bästa starten i ditt nya system är det bra att kika på filmen Kom igång med Visma Tid Smart/Pro. Vill du ha en personlig rådgivare som håller en tre timmars genomgång med just vad du behöver, kan du läsa mer och boka dig på Personlig genomgång.

Även din redovisningsbyrå får den här informationen. Tillsammans behöver ni bestämma hur ni vill jobba med tid- och projekthantering framöver. Vårt Visma Tid Smart eller Visma Tid Pro fungerar utmärkt att samarbeta i.

Vi vill ge dig möjlighet att arbeta i en mer modern och flexibel miljö. I en värld där allt ändras är det viktigt att kunna registrera tider och annan information var du än är. 

Vårt webbaserade tidredovisningssystem Visma Tid Smart eller Visma Tid Pro har fler möjligheter för ditt företag och du kan även använda den smarta mobilappen.

Person som står med huvudet bland molnen.

Vad gäller för dig som arbetar på redovisningsbyrå?

Använder du Visma Tid för eget bruk

Du och dina medarbetare kan fortsätta att registrera tider direkt i Visma Tid. Anledningen är främst att vi vet att tidredovisningen är tätt knuten till Visma Byråstöd. Har ni tankar på att byta ut Visma Byråstöd, så rekommenderar vi Visma Advisor.

Använder du Visma Tid för dina kunders räkning

Om du har kunder som behöver tid- och projekthantering via webben kan du enkelt samarbeta med dem i vårt tidredovisningssystem Visma Tid Smart eller Tid Pro via vår Partnerportal.
Läs mer i Samarbeta i Visma Tid Smart/Pro »

Har du frågor kontaktar du oss på 0470 - 70 61 60 eller [email protected] så hjälper vi dig.

Vad tycker våra användare om Visma Tid Smart?