Hantera dina avtal och abonnemang

Vi förstår att behoven hos ditt företag kan förändras över tid, därför kan du på ett enkelt sätt meddela oss här om du vill säga upp ditt serviceavtal. Uppsägningen kommer att gälla från och med innevarande avtalsperiods slut.

Logga in och säg upp ditt serviceavtal »

Saknar du inloggning - kontakta oss här.

Behöver du en kopia på en faktura du har fått ifrån oss? Inga problem! Fyll i formuläret på länken nedan så skickar vi den till dig.

Begär fakturakopia »

Registrera konto för internettjänster »

Vanliga frågor och svar

Jag vill säga upp mitt avtal/abonnemang

Vi förstår att behoven hos ditt företag kan förändras över tid, därför kan du på ett enkelt sätt meddela oss här om du vill säga upp ditt serviceavtal. Uppsägningen kommer att gälla från och med innevarande avtalsperiods slut.

Självbetjäning

Jag har en fråga om mitt avtal

När måste jag säga upp mitt avtal?

Serviceavtalet ska sägas upp innan den nya avtalsperioden startar. I annat fall förlängs avtalet automatiskt med ytterligare en period. Avtalsperioden ser du på din senaste faktura från oss.

Kan jag överlåta min programlicens?

Vill du flytta din programlicens till ett annat organisationsnummer behöver vi ett skriftligt underlag signerat av en firmatecknare. Kontakta oss för mer information så skickar vi en länk till formuläret.

Kontakta oss

 

Kan jag använda mitt program utan serviceavtal?

Läs mer om vad som gäller för just ditt program här.

Jag har en fråga om min faktura

 Hur gör jag för att få min faktura elektroniskt eller som e-post och slippa fakturaavgiften?

 Med en enkel inställning kan du ta emot dina fakturor elektroniskt, hjälpa miljön och slippa fakturaavgiften: Så här gör du »

 Jag har anmält faktura via mejl men kan inte hitta den.

 Du kan lägga till e-postadressen noreply@inexchange.se i din adressbok för att försäkra dig om att dina fakturor hamnar direkt i din inkorg.

 Jag behöver en kopia på min faktura

 Du kan hämta en kopia här, det krävs att du är inloggad.

Kontakta oss

Jag vill ändra inloggning/administratör till Mina Tjänster

Hur byter jag adminstratör?

Har din användare rollen Administratör kan du administrera användare.

Om du är registrerad som Administratör på vismaspcs.se har du rättighet att lägga upp nya användare och administratörer. 

Logga in med din e-postadress och ditt lösenord. Välj ditt företag uppe till höger och klicka på Användare, sedan Skapa användare och lägg upp din medarbetares e-postadress och välj vilka behörigheter han/hon ska ha på vismaspcs.se. Ett mejl skickas till användaren med information om hur man aktiverar kontot.

Finns användaren redan registrerad klicka på pennsymbolen bredvid användaren och välj Administratör och klicka Spara.

Hur gör jag om administratören inte finns kvar på företaget?

Fyll i detta formulär så hjälper vi dig att byta administratör. 

Glömt lösenord?

Har du glömt ditt lösenord eller inte kommer vidare på din redan registrerade e-postadress? Väljer du glömt lösenord.

Klicka på glömt lösenord och en aktiveringslänk skickas till din registrerade e-postadress. Med en giltighetstid på 15 minuter.

 

Kontakta oss

Jag vill ändra min adress

Här kan du som administratör logga in på vismaspcs.se och ändra din adress under Företagsinställningar.

Eller lägg ett ärende till oss här.

Kontakta oss

 

Jag vill returnera/ångra köp

För oss på Visma Spcs är det viktigt att du som kund är nöjd med oss samt våra produkter och tjänster. Därför ger vi dig nöjd kund-garanti. Nöjd kund-garantin gäller i 30 dagar efter inköpet och för program och tjänster som hanterar bokföring, fakturering, löner eller redovisning. Om du vill utnyttja nöjd kund-garantin är du välkommen att kontakta oss.

Kontakta oss


Har det gått mer än 30 dagar kan du avsluta ditt avtal från och med nästa period.

Självbetjäning