På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
tracezilla hanterar alla kärnprocesser hos ett livsmedelsföretag
Fungerar tillsammans med
Kategori
tracezilla är ett affärssystem designat för livsmedel. tracezilla hanterar inköp, produktion, försäljning, fakturering, lager, kvalitet, ekonomi och logistik när det handlar om livsmedel och med en sömlös integration till eEkonomi.
Med tracezilla kan du hantera ditt lager och säkerställa spårbarhet på alla varor från inköp till produktion till försäljning. Du kan automatisera arbetsflöden och dokumentation så du sparar tid och reducerar risken för fel.
Detta kan du med tracezilla :
- Stötta alla processer i samband med produktion och handel av alla typer av livsmedel
- Enkelt hantera lager på batchnivå med bäst-före-datum, varuparti- och batchnummer
- Alltid ha full spårbarhet på alla varor – helt ned på ingrediensnivå
- Beräkna exakt lagervärde
- Göra detaljerade självkostnadsberäkningar
- Automatiskt dokumentera ekologisk massbalans
- Skapa prognoser och planera
- Automatiskt beräkna punktskatter
- Utföra kvalitetskontroll (Kritiska styrpunkter, mottagningskontroll etc.) integrerat med orderhantering och produktion
- Hantera certifieringar, t.ex. ekologi
- Automatiskt skapa dokument och etiketter med alla upplysningar om t.ex. spårbarhet och ursprung
- Sköta varumottagning och plock med hjälp av streckkodsskanner
tracezilla är byggt för att hantera alla processer hos ett livsmedelsföretag och har utvecklats i nära samarbete med ett stort antal bolag i livsmedelsbranschen med vitt skilda produkter och affärsmodeller.
tracezilla gör det möjligt att driva ett effektivt och professionellt livsmedelsföretag med full kontroll och bra överblick över både ekonomi, produktion, lager och logistik.
Om integrationen
Med integrationen skickas fakturor från tracezilla automatiskt till eEkonomi och bokförs på relevant intäktskonto.
Stamdata som varunummer (SKU:er), kunder och leverantörer synkroniseras mellan tracezilla och eEkonomi och kan överföras åt båda håll vid uppstart.
Det är också möjligt att överföra lagervärdet, svinn och konsumtion från tracezilla till eEkonomi så relevanta konton regleras.
Det är enkelt att komma igång med tracezilla.
Vi har ingen startavgift eller bindningstid. Du får alltid 14 dagars gratis provperiod.
Vi hjälper dig igång! Support på telefon, mail och chatt ingår i priset.