Superoffice hero

Visma + SuperOffice CRM

Komplett CRM-system inklusive ärendehantering.

Fungerar tillsammans med

  • Visma eEkonomi
  • Visma Administration

Kategori

  • CRM/Säljstöd

Kontakt

Support

SuperOffice CRM

Starkare relationer = Nöjdare kunder
Få en 360-graders vy av dina kunder med SuperOffice CRM. Samla all kundinformation på ett ställe
och hantera allt från leads till försäljning och kundservice enkelt och effektivt.När företaget växer blir det svårare att hålla koll på kundinformationen. E-post, kalkylblad och
minneslappar leder till oorganiserad kommunikation och missade affärsmöjligheter. SuperOffice
CRM samlar alla kundinteraktioner och gör det lättare att bygga starka och långvariga relationer.

Frigör tid och effektivisera samarbetet
Genom att integrera Visma med SuperOffice CRM får både säljteam och ekonomiavdelning
uppdaterad kundinformation i realtid. När säljare lägger en order hämtas produktinformation
automatiskt från Visma, vilket säkerställer att underlaget alltid är korrekt.

Enkel integration – all kunddata på ett ställe
Slipp växla mellan CRM och ERP. Med SuperOffice CRM och Visma-integration får du en komplett
översikt över varje kund, vilket underlättar beslutsfattande och uppföljning. Läs mer om
integrationerna på SuperOffice App Store: online.superoffice.com/appstore

Uppfyll GDPR-kraven
SuperOffice CRM hjälper dig att följa GDPR genom att hantera och administrera personuppgifter på
ett korrekt sätt, vilket ger dig full kontroll över dataskydd och integritet.

Valfrihet med SuperOffice CRM

  • Enkelt och kostnadseffektivt: Betala bara för de funktioner du använder.
  • Skalbart: Börja med få användare och väx i takt med företaget.
  • Mobilitet: Få åtkomst till kunddata via mobilapp.
  • GDPR-stöd: Få hjälp med att följa dataskyddsförordningen.

Kom igång

Upptäck vad SuperOffice CRM kan göra för din verksamhet, boka en demo idag!

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Funktionsbaserad prissättning
  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgängligt på alla enheter
  • Obegränsade företag, kontakter och ärenden