Visma eEkonomi är ett webbaserat fakturerings- och bokföringsprogram som effektiviserar din vardag som företagare med enskild firma eller eget aktiebolag.
Få mer tid över till föreningsarbete med webbaserad bokföring och fakturering.
Osäker på vilket bokföringsprogram du ska välja? Vi guidar dig till rätt bokföringslösning, oavsett vilken bolagsform du har.
Visma eEkonomi kombinerat med Rackbeat ger dig som småföretag ett komplett molnbaserat system för lagerhantering.
Utan några förkunskaper kan du enkelt bygga upp en proffsig närvaro på webben.
Med Visma Webshop kan vem som helst skapa sin egen nätbutik på ett par minuter.
Visma eEkonomi är ett lättbegripligt och självkörande bokföringsprogram som gör det mesta av jobbet åt dig. Så att du kan fokusera på din passion och samtidigt ha full kontroll.
Visma Smarta Byrån är vårt byråpaket med program för alla olika stilar och behov och du plockar själv ihop det du behöver. Du betalar månadsvis i efterskott, utan bindningsstid. Inte så dumt va?
På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
Komplett CRM-system inklusive ärendehantering.
Fungerar tillsammans med
Kategori
Support
+46 8 522 33 800Starkare relationer = nöjdare kunder
Få en 360 graders CRM-vy av kunden. Samla all din kundinformation i ett och samma system. Hitta fler leads, följ alla försäljningsaktiviteter och svara på alla kundförfrågningar med hjälp av SuperOffice CRM.
När företaget växer gör även kunddatabasen det. Efter hand blir det allt svårare att centralisera och effektivisera kommunikationen med både potentiella och befintliga kunder. Viktiga kunddialoger ligger kvar i e-postmeddelanden, kalkylark eller på minneslappar och blir till slut omöjliga att hitta. Resultatet blir en fragmenterad och oorganiserad interaktion med kunderna. Det i sin tur medför att företaget förlorar intäkter. CRM:et hjälper alla på företaget att få en transparent vy av alla kundinteraktioner som i sin tur gör att du kan skapa starka kundrelationer.
Frigör mer tid, låt dina säljare hitta kundinformationen utan att behöva fråga ekonomiavdelningen. Genom att integrera ditt Visma ekonomisystem till ett CRM-system får båda avdelningarna 100 % uppdaterad information om kunden. Integrationen säkerställer att all data är lika i båda systemen. När säljaren te x lägger en order hämtas pris-/produktinformation automatiskt från ekonomissystemet och när det blir dags att i framtiden fakturera kan du vara säker på att underlaget är korrekt. Som en dröm!
Integration med dina Vismaprogram - all kundinformation samlat i ett system
Du behöver inte längre växla mellan CRM-systemet och ERP-systemet för att få en helhetsbild av kunden. Alla uppgifter finns tillgängliga från CRM-systmet. Enkelt, tryggt, snyggt och tydligt! På SuperOffice App Store kan du läsa mer om alla våra smarta integrationer: online.superoffice.com/appstore
CRM-systemet som stödjer GDPR-kraven
För att kunna uppfylla de nya EU-kraven om skydd av personuppgifter är det viktigt att ha ett CRM-system med inbyggda integritetsfunktioner. Med SuperOffice CRM får du funktionerna som hjälper dig att hantera och administrera företagets rättsliga grund och syfte med att lagra och behandla personuppgifter enligt GDPR (Dataskyddsförordningen).
Valfrihet med SuperOffice CRM
· Implementera enligt dina önskemål – i molnet eller på lokal server
· Enkelt, användarvänligt och konsnadseffektivt – du väljer fritt vilken funktionalitet du och har behov av
· Skalbart, du väljer själv hur många användare du vill börja med och systemet växer med dina behov
· 100 % mobilitet - få åtkomst till kundinformationen oavsett var du befinner dig via en mobil app
· Ett system som hjälper dig i arbetet med att följa den nya dataskyddsförorningen, GDPR
· Prova SuperOffice gratis i 30 dagar
Prova SuperOffice CRM gratis i 30 dagar
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
· Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)
· Sömlös integrering med Office 365 och G-Suite
· Tillgänglig på vilken enhet som helst - dator, mobil och surfplatta
· Obegränsade företag, kontakter, prospekt och kundserviceärenden