System som optimerar er organisation och effektiviserar alla steg.
Fungerar tillsammans med
Kategori
Kontakt
Support
Webbaserade Summera® Support kan anpassas till varje organisation och användas för flera olika ändamål, bl.a. Felanmälan, Arbetsorder, Reklamation, Serviceanmälan, IT‐Support, Kundsupport samt Intern Support.
Fånga upp ärenden/uppdrag på ett flexibelt sätt både internt och från era kunder genom att:
Kundmodul där slutkunden/uppdragsgivaren ges möjlighet att följa uppdrag/ärenden samt återkommunicera i ett ärende.
När ett ärende väl genererats kan intern personal bli aviserad om detta efter olika ansvarsområden, ärenden kan per automatik bli tilldelad rätt person eller rätt grupp.
Ärenden hanteras av användare via systemgränssnitt eller via mobiltelefon.
Exempel på funktioner i Summera® Support
Integration med Visma eEkonomi
Integration med Visma Administration 1000/2000
Visma Administration.
Installera vårt integrationsprogram i den miljö där ni når Visma. Starta programmet och välj vilket företag i Visma ni vill köra mot samt ange API-nyckeln ni fått från oss. Klart!
Visma eEkonomi
Generera API-nyckel från Summera Supports Visma eEkonomi-panel sen är ni igång.