Just nu går det inte att nå oss via chatt, detta pga tekniska problem hos vår leverantör. Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på en lösning inom kort.
Visma eEkonomi är ett webbaserat fakturerings- och bokföringsprogram som effektiviserar din vardag som företagare med enskild firma eller eget aktiebolag.
Få mer tid över till föreningsarbete med webbaserad bokföring och fakturering.
Osäker på vilket bokföringsprogram du ska välja? Vi guidar dig till rätt bokföringslösning, oavsett vilken bolagsform du har.
Visma eEkonomi kombinerat med Rackbeat ger dig som småföretag ett komplett molnbaserat system för lagerhantering.
Utan några förkunskaper kan du enkelt bygga upp en proffsig närvaro på webben.
Med Visma Webshop kan vem som helst skapa sin egen nätbutik på ett par minuter.
Visma eEkonomi är ett lättbegripligt och självkörande bokföringsprogram som gör det mesta av jobbet åt dig. Så att du kan fokusera på din passion och samtidigt ha full kontroll.
Visma Smarta Byrån är vårt byråpaket med program för alla olika stilar och behov och du plockar själv ihop det du behöver. Du betalar månadsvis i efterskott, utan bindningsstid. Inte så dumt va?
På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
Reco för företag - en tjänst för dig som är mån om ditt företags kundupplevelse
Fungerar tillsammans med
Kategori
9 av 10 kunder kollar omdömen från andra kunder innan de väljer företag. Med Reco företag kan du tryggt och enkelt samla in och visa upp ditt företags verifierade kundomdömen med hjälp av integrationen mellan Reco och Visma eEkonomi.
Reco har sedan starten 2007, strävat efter att skapa en trygg och tillförlitlig plats att ta del av kundomdömen digitalt.
– Just förtroende är så oerhört viktigt för oss. Vi jobbar med hög integritet för att alltid återge en uppriktig och transparent bild av företagen på Reco, så att våra besökare ska känna sig trygga i sitt val av företag och att samtliga anslutna företag kan vara säkra på att uppriktiga omdömen kommer in om deras verksamhet. Tobias Basilius, VD på Reco
För att ge dig som kund en bättre kundupplevelse har vi byggt en integration mellan Visma och Reco. På så sätt får alla företag som är anslutna möjlighet att koppla ihop sitt Visma konto med Reco för att automatiskt samla in verifierade kundomdömen i samband med fakturering av betalande kunder.
Bygg förtroende hos dina potentiella kunder och skapa fler affärsmöjligheter
Den kanske mest uppenbara anledningen att jobba med kundomdömen på nätet är dess förmåga att driva försäljning och tillväxt. Positiva omdömen kan leda till fler köp och återkommande affärer, medan negativa omdömen kan användas som värdefull feedback för att förbättra kundupplevelsen för ditt företag.
Genom att aktivt engagera dig i kundomdömen och använda dem för att förbättra dina kunders upplevelse kan du skapa en konkurrensfördel för ditt företag och skapa en stabil och lojal kundbas.
Alla företag som finns på Reco har sin unika profilsida, där alla omdömen om respektive företag finns samlat. Finns ditt företag inte idag så kanske det registreras av någon imorgon – därför är det extra viktigt att du tar kontroll över din företagsprofil innan någon annan gör det och lämnar omdömen utan din vetskap.
Dina kunders omdömen syns också i de fallen någon söker på ditt företag på exempelvis Google samt i dina Google-annonser – har du fler än 100 kundomdömen synliggörs dessa vilket bidrar till en högre konvertering. Du kan också visa upp dina omdömen på din hemsida genom widgets eller i din marknadsföring såsom i social medier.
Reco låter alla företag att testa på tjänsten under 60 dagar helt kostnadsfritt utan automatisk förnyelse. Du kan göra en intresseanmälan via formuläret där du får du möjlighet att komma igång själv eller med hjälp av personlig service.
Efter 2 månader får du behålla alla omdömen och din testperiod avslutas automatiskt. Om du önskar fortsätta jobba med Reco kan du välja att bli kund.
Vill du få en snabbvisning av Reco?
SE WEBBINARIEFILMEN
Klart! Nu kommer du bland annat att kunna:
Notera att:
Genom att aktivt engagera dig i kundomdömen och använda dem för att förbättra kundupplevelsen kan ditt företag skilja sig från konkurrenterna och du har möjlighet att bygga en lojal kundbas.