På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
En kraftfull QuickButik integration som sköter den löpande bokföringen.
Fungerar tillsammans med
Kategori
En prisvärd och smidig koppling som till ekonomiprogrammet importerar den försäljning som skett via webbbutiken. Nyttiga funktioner såsom särskiljning av betalsätt i ordern i ekonomiprogrammet samt särskiljning av försäljningskonton beroende på om det är företag, privatperson, köparens land och fraktkavgifter (gäller för Fortnox enbart) gör att man kan enkelt konfigurera integrationen efter eget behov och flöde. Det går även bra att styra om QuickButik eller ekonomiprogrammet ska vara styrande för lagersaldo.
För fullt automatiserat flöde går det utmärkt att köpa till och komplettera med integrationer för betalväxlar som Klarna, Paypal, Stripe etc. Dessa integrationer kommer då att fånga upp ordrar i ekonomiprogrammet, matcha dessa med utbetalningsfiler från betalväxeln och betalrapportera i ekonomiprogrammet + redovisa eventuella avgifter i ekonomiprogrammet.
Funktioner:
- Skapar kunder
- Skapar order eller kundfaktura utifrån ert behov
- Synkar lager/produkter
- Sätt Ekonomiprogrammet eller Woo som Master för lagersaldo utifrån ert behov
- Stödjer multivalutor
- Stödjer rabatter
* Det utgår en licensavgift på 900kr ex moms. Licensen varar livet ut.
*Notera att kopplingen är per butik. Om du har många butiker så är du välkommen att kontakta oss för offert.
Så här gör du för att komma igång:
1. Köp integrationen via www.automatiseramera.se
2. Logga in i er kundportal för att ansluta och ställa in kopplingens funktioner.