På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
Från offert till godkänd faktura direkt i Minubas app - automatisk överföring till Visma eEkonomi för bokföring.
Fungerar tillsammans med
Kategori
Smidigare administration för hantverkare
Minuba är ett order- och faktureringssystem i app och på webb som hjälper hantverkare att optimera administrationen för att kunna driva en framgångsrik verksamhet. Systemet är enkelt utformat och mycket i Minuba är automatiserat för att du ska kunna jobba snabbt och smidigt.
Effektivisera verksamheten
Som hantverkare sparar du tid och kan arbeta effektivare eftersom du kan göra mycket av jobbet direkt från fickan. Med Minubas app kan du planera, skicka offerter, registrera arbetstid och material, dokumentera, se statistik och mycket mer. Det gör att du enklare och mer effektivt fakturerar rätt timmar och material och på så sätt aldrig går miste om pengar.
Integration mellan Minuba och Visma eEkonomi
En annan viktig del i administrationen är bokföringen och det är där integrationen med Visma eEkonomi kommer in. Minuba och Visma eEkonomi kompletterar varandra perfekt genom att användarna skapar sina fakturor i Minuba, som sedan förs över till Visma för bokföring - helt automatiskt så fort fakturan godkänts i Minuba. Hela processen är webbaserad vilket gör att du jobba varifrån du vill, så länge du har internetuppkoppling.
Tillsammans för en bättre lönsamhet
Med Minuba och Visma eEkonomi får hantverkare mer tid till att fokusera på sitt arbete ute på fältet, istället för att spendera tid på kontorsarbete. Minuba är utvecklat för att effektivisera administrationen för hantverkare, från offert till faktura med en smidig integration till Visma eEkonomi för efterföljande bokföring. Tillsammans kan Minuba och Visma eEkonomi hjälpa hantverkare att driva en mer lönsam och framgångsrik verksamhet.
Kom igång
Demokontot som du kan skapa via vår hemsida ger dig full tillgång till systemet så du kan testa alla funktioner. Samma konto görs enkelt om till ett betalkonto när du väljer att fortsätta med Minuba.
Behöver du hjälp med det är du hjärtligt välkommen att kontakta oss.