På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
En webbaserad lösning som effektiviserar processerna kring tid och projekt
Fungerar tillsammans med
Kategori
Tidrapportering ska gå snabbt och enkelt. Därför sätter Millnet Tid & Projekt användaren och verksamhetens vardag i fokus. Tillgänglighet och överskådlighet är nyckelorden som minimerar administrationen kring rapportering, redovisning av tid och fakturering. Med våra färdiga integrationer mot lön- och ekonomisystem erbjuds du en helhet. En lösning som kan utvecklas och anpassas när behoven förändras. Det ger ditt företag en ökad valfrihet, större affärsnytta och låg ägandekostnad.
Med systemet kan du enkelt rapportera tid, körjournal, utlägg och traktamente både på datorn och i vår smidiga webbapp. Du kan även hantera allt från projektplanering till underlag för lön och fakturering direkt i systemet, med stöd för alla slags debiteringsformer och möjlighet till uppföljning. På vår hemsida kan du läsa mer om vad systemet har att erbjuda.
Milient AB har utvecklat Millnet-systemen sedan år 2000 och har idag över 700 kunder och 50 000 dagliga användare. Lösningarna syftar till att förenkla och effektivisera vardagliga verksamhetsprocesser åt företag och organisationer som arbetar projekt- eller uppdragsbaserat, genom att skapa ett bättre flöde för projekt- och tidsredovisning, projektplanering, närvarorapportering, bemanning och rekrytering.
Koppling mot Visma
Med vår integrerade lösning Millnet Webconnect kan du enkelt koppla samman systemen för både lön och fakturering. Då kan du enkelt hantera fakturaunderlag, leverantörsfakturor mm. Med den smidiga kundsynken kan du dessutom läsa över kunder mellan systemen, så du slipper lägga upp kunderna på nytt. Du sparar även tid genom att kunna ta ut underlag för lön med ett klick.
Kom igång
Vi vet att alla företag har olika behov. Våra verksamhetskonsulter hjälper därför alltid till att anpassa systemet efter era behov och önskemål vid uppstart. Ni får även hjälp med utbildning och integrationer till lön- och/eller ekonomisystem för en enkel uppstart och så du som kund får ut så mycket som möjligt av systemet.
Allt börjar oftast med ett möte, vilket du alltid kan boka kostnadsfritt på vår hemsida - Läs mer och boka ett möte.
För mer information kontakta oss
Telefon: 013-470 40 00
E-post: [email protected]