Visma eEkonomi är ett webbaserat fakturerings- och bokföringsprogram som effektiviserar din vardag som företagare med enskild firma eller eget aktiebolag.
Få mer tid över till föreningsarbete med webbaserad bokföring och fakturering.
Osäker på vilket bokföringsprogram du ska välja? Vi guidar dig till rätt bokföringslösning, oavsett vilken bolagsform du har.
Visma eEkonomi kombinerat med Rackbeat ger dig som småföretag ett komplett molnbaserat system för lagerhantering.
Utan några förkunskaper kan du enkelt bygga upp en proffsig närvaro på webben.
Med Visma Webshop kan vem som helst skapa sin egen nätbutik på ett par minuter.
Visma eEkonomi är ett lättbegripligt och självkörande bokföringsprogram som gör det mesta av jobbet åt dig. Så att du kan fokusera på din passion och samtidigt ha full kontroll.
Visma Smarta Byrån är vårt byråpaket med program för alla olika stilar och behov och du plockar själv ihop det du behöver. Du betalar månadsvis i efterskott, utan bindningsstid. Inte så dumt va?
På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
En webbaserad lösning som effektiviserar processerna kring tid och projekt
Fungerar tillsammans med
Kategori
Tidrapportering ska gå snabbt och enkelt. Därför sätter Millnet Tid & Projekt användaren och verksamhetens vardag i fokus. Tillgänglighet och överskådlighet är nyckelorden som minimerar administrationen kring rapportering, redovisning av tid och fakturering. Med våra färdiga integrationer mot lön- och ekonomisystem erbjuds du en helhet. En lösning som kan utvecklas och anpassas när behoven förändras. Det ger ditt företag en ökad valfrihet, större affärsnytta och låg ägandekostnad.
Med systemet kan du enkelt rapportera tid, körjournal, utlägg och traktamente både på datorn och i vår smidiga webbapp. Du kan även hantera allt från projektplanering till underlag för lön och fakturering direkt i systemet, med stöd för alla slags debiteringsformer och möjlighet till uppföljning. På vår hemsida kan du läsa mer om vad systemet har att erbjuda.
Millnet AB startade sin verksamhet år 2000 och har idag ca 500 kunder och över 35 000 dagliga användare. Vår affärsidé är att utveckla och sälja produkter och lösningar som syftar till att förenkla och effektivisera vardagliga verksamhetsprocesser åt företag och organisationer inom projekt- och tidredovisning, projektplanering, närvarorapportering, bemanning och rekrytering.
Koppling mot Visma
Med vår integrerade lösning Millnet Webconnect kan du enkelt koppla samman systemen för både lön och fakturering. Då kan du enkelt hantera fakturaunderlag, leverantörsfakturor mm. Med den smidiga kundsynken kan du dessutom läsa över kunder mellan systemen, så du slipper lägga upp kunderna på nytt. Du sparar även tid genom att kunna ta ut underlag för lön med ett klick.
Kontakta oss
Telefon: 013-470 40 00
E-post: info@millnet.se
Vi vet att alla företag har olika behov. Våra verksamhetskonsulter hjälper därför alltid till att anpassa systemet efter era behov och önskemål vid uppstart. Ni får även hjälp med utbildning och integrationer till lön- och/eller ekonomisystem för en enkel uppstart och så du som kund får ut så mycket som möjligt av systemet.
Allt börjar oftast med en demo eller ett besök, vilket du alltid kan boka kostnadsfritt på vår hemsida - Boka demo.
För mer information kontakta oss
Telefon: 013-470 40 00
E-post: info@millnet.se