På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
En helt automatiserad integration för återrapportering av Klarna utbetalningar.
Fungerar tillsammans med
Kategori
Slipp den manuella hanteringen av återrapporteringen från Klarna försäljning och låt vår integration göra jobbet åt dig!
Denna koppling är för dig som redan har kundfakturorna registrerade i Visma eEkonomi och vill att återrapporteringen hanteras automatiskt, alltså att kundfakturorna markeras som betalda.
Funktioner:
OBS!
För att matchningen ska fungera krävs det att:
1. Din webbutiks ordernummer finns i Visma eEkonomi kolumn ”Er referens” .
2. Det finns en kreditfaktura i Visma eEkonomi på ordern.
*Notera att kopplingen är per butik. Om du har många butiker så är du välkommen att kontakta oss för offert.
Så här gör du för att komma igång:
1. Köp integrationen via www.automatiseramera.se.
2. Du får inloggningsuppgifter till din Kundportal via mejl.
3. Hämta ut SFTP och API credentials från Klarna portalen. Du behöver dessa vid uppsättningen av integrationen.
4. Logga in i Automatisera Mera portalen och genomför uppsättningen av din nya integration.
5. Klart! Nu är kopplingen mellan ditt Klarna och Visma eEkonomi slutförd och du kan luta dig tillbaka och aldrig mer behöva tänka på återrapportering av kundfakturorna. Allt sköts nu automatiskt.