På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
GIT+Visma = Sant
eEkonomi
Kopplingen mellan GIT och Visma eEkonomi är nu på plats. Visma eEkonomi är en webbaserad ekonomisystemlösning, möjlighet till återkoppling från Visma eEkonomi till GIT finns, vilket gör att era medlemmar blir först aktiverade (per automatik) som aktiva medlemmar efter att de faktiskt har betalt in till er.
I samband med första gången du ska skicka fakturaunderlag från GIT till eEkonomi behöver du först logga in i eEkonomi. Läs mer om det här.
Vad gör integrationen?
- Export av fakturaunderlag till eEkonomi
- Export av medlemmar samt betalningsvillkor till eEkonomi
- Import av betalstatus från eEkonomi
Administration
GIT och Administration är helt integrerade med varandra, vilket betyder att när man skapar fakturan i GIT, så skrivs alla uppgifter direkt in i Administrations databaser. Det gäller både artikeldata, kunddata och fakturarader.
Vid överföringen sker automatiskt en kontroll mot befintliga artikeluppgifter i Administration och om några uppgifter saknas, kan man direkt ange de saknade uppgifterna i en dialogruta i GIT.