På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
Integrationen överför bokföring från DinHyresvärd till Visma
Fungerar tillsammans med
Kategori
Allt du behöver i ett fastighetssystem
Med fastighetssystemet DinHyresvärd förändrar vi fastighetsbranschen och erbjuder ett helt nytt sätt att äga och förvalta fastigheter. Vi tror att du vill fokusera på att utveckla din verksamhet – därför har vi automatiserat de flesta manuella moment och skapat ett intuitivt och tydligt flöde.
Eftersom DinHyresvärd är molnbaserat fungerar det sömlöst på mobil, surfplatta och dator. Allt du behöver är en webbläsare.
Funktioner:
Ingen filhantering
Med DinHyresvärd får du det första fastighetssystemet där filhantering blir överflödigt - oavsett om du jobbar med autogiro, e-faktura, inkasso eller inbetalningar. Det är en av anledningarna till att våra kunder är igång med systemet inom bara 2-4 veckor.
Vi kan fastighetsbranschen
Med Hogia får du en stabil och trygg leverantör och en branschledande support. Oavsett om du har frågor och hyresavisering eller redovisning är vi bara ett samtal bort.