På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
Har du en webbshop och vill importera order? Förenkla inköpsprocessen?
Fungerar tillsammans med
Kategori
Med vår uppskattade lösning ”XML-Import/Export” eliminerar du manuell felhantering och sparar även tid genom automatisk överföring mellan systemen.
Har du en webshop?
Om du har e-handel utan en koppling till ditt Visma så sitter du säkert varje dag och gör dubbelarbete. Vi kan importera dina order och kunder till Visma samt exportera artiklarna och lagersaldon till webbshopen.
Vill du få in order/faktura?
Dagligen löser vi import av order och fakturor till hundratals Vismakunder. Om du har ett sidosystem (t.ex. Microsoft Excel) och vill importera order- eller fakturaunderlag till ditt Visma så kan vi hjälpa dig. Export av fakturor löser vi också!
Förenkla inköpsprocessen?
Vår lösning kan också hjälpa dig att effektivisera inköpsprocessen genom hela flödet – Beställningar, Inleveranser till lagret med inkommande följesedlar, Leverantörsfakturor.
Har du ett externt lager?
Om du har ett externt lager (tredjepartslager) så kan vår lösning hjälpa dig att exportera dina order till personalen på lagret samt uppdatera ordern med orderstatus när artiklarna har blivit levererade.
Vad är fördelarna?
Kontakta oss direkt på 042 400 60 70 så hjälper vi dig att komma igång.
Det är du som väljer när du vill komma igång, vi följer dig och dina önskemål!