Visma + Centra & Visma Admin by Sharespine
För Centra & Visma Administration erbjuder vi allt från enklare tjänster för automatiserad bokföring till mer flexibla och konfigurerbara integrationslösningar.
Fungerar tillsammans med
- Visma Administration
Kategori
- E-handel/Webbshop
Kontakt
Support
Centra & Visma Admin
Fördelar med vår plattform
Sharespine erbjuder en konfigurerbar integrationsplattform för Centra & Visma Administration som synkar din produkt, kund & orderdata mellan dina olika IT-system.
Plattformen automatiserar flöden och bokföring för B2C- och B2B-försäljning, stöder synkronisering av produktdata, stöder redovisning av båda OSS VAT (EU) samt tillhandahåller lösningar för avstämningar för en mängd olika betalleverantörer. Finns även möjlighet för Återköp med automatisk kreditfaktura i ditt ekonomisystem.
Våra lösningar kan även köpas & levereras via vår partnerportal för redovisningsbyråer
Fördelar med Sharespine
- Första månaden är alltid gratis
- 20+ års erfarenhet av systemintegrationer
- 16 000+ företag som dagligen använder vår teknik
- 25 personer redo att hjälpa dig & ditt team
- 16 000+ företag som dagligen använder vår teknik
- Integrationen kan delas med din redovisningsbyrå
Kom igång
Konfigurera er Centra & Visma Administration lösning Fyll i kalkylatorn och låt våra rådgivare ta fram ett kostnadsfritt förslag. https://www.sharespine.com/sv/centra-visma-administration/