På Visma Spcs har vi en lång tradition av att förmedla viktig kunskap till landets företagare. Kunskap som gör vardagen enklare, rutinerna roligare och dig till en säkrare entreprenör. Det ska vara lönsamt att driva företag - och roligt.
Hos oss kommer du alltid att mötas av människor. Människor som på riktigt vill hitta den bästa lösningen för ditt företagande.
Att vi numera är ett ganska stort företag, är ingenting du kommer att märka av när du pratar med oss. Det spelar nämligen ingen roll hur stora och tekniskt framstående våra produkter är, hos oss kommer du alltid att mötas av människor.
Sedan 1984 har Visma Spcs gjort det enklare att starta och driva företag.
I dag använder mer än hälften av landets småföretag våra program.
Vi på Visma Spcs söker hela tiden efter fler duktiga och engagerade medarbetare. Vi tror att engagerade medarbetare ger glada och nöjda kunder.
Vår målsättning på Visma Spcs är att erbjuda våra kunder en enklare vardag. Därför är våra noga utvalda partners mycket viktiga för oss. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.
Vi är så glada för att du valt att vara partner till Visma Spcs och vill göra det enkelt för dig att presentera oss på rätt sätt. Därför har vi samlat allt du behöver på den här sidan.
Elektronisk fakturahantering för ditt företag
Fungerar tillsammans med
Kategori
Komplett webbaserat fakturahanteringssystem med arkiv. Ett modernt system utvecklat med den senaste tekniken.
Med anySys Invoice kan ni enkelt granska, attestera och kontera era leverantörsfakturor. När fakturorna är godkända exporteras de direkt till ert ekonomisystem, givetvis följer även fakturabilden med. Enkelhet för användarna har varit vår ledstjärna under hela utvecklingsarbetet.
Våra stabila integrationer till en mängd olika ekonomisystem säkerställer snabb och effektiv hantering av fakturorna.
1. Inläsning - Du skannar eller så hämtar vi dina fakturor från e-post. Vill ni inte hantera inkommande fakturor kan en skannertjänst kopplas på. Fakturorna tolkas och importeras in i systemet, där kopplas fakturan ihop med den rätta leverantören.
2. Granskning och registrering - Registratorn kontrollerar fakturauppgifter och väljer vem som skall attestera fakturan. Eventuellt sker även kontering, koppling till projekt, inköp, order o.s.v. Om det finns osäkerhet runt fakturan sätts den under utredning.
3. Attest/kontering - Väl ute på attestrundan kan användaren kontera, periodisera och attestera hela eller delar av fakturan. Användaren kan givetvis välja projekt, inköp, order o.s.v.
4. Export och arkivering - När fakturan är slutgodkänd exporteras den till ekonomisystemet. Där kan den preliminär-eller definitivbokas helt enligt era önskemål, givetvis följer även fakturabilden med.